Dricka och spel

Oj vad dagarna går fort. Man hinner verkligen inte göra så mycket på dagarna. Det blev inte att gå på stan idag, det blir imorgon istället.
Det blev att vi lunchade med min brorsa idag, det var trevligt. För det är inte så ofta man lunchar med sin bror hihi. Sen var vi ut till storheden, vi var där för att gå på bolaget. Så det blev att köpa en hel del. Men nästan allt är för midsommar. Sen köpte jag lite andra saker som får stanna hemma. Tex dom här två.



Jag gillar såna här som är redan färdig för att dricka. Så det ska bli kul och se om den är god, men jag gissar på att den är det.



Snacka om att det är år och dar sen jag drack den här senast. För vad jag kommer ihåg så var det en större flaska förr, så den har alltså krymt hihi.

Sen så hade vi spelat V64 idag, och det gick åt skogen. Fick bara 3 rätt hihi. Jag ville ju vinna tillbaka pengarna som vi har lagt ut för idag. Vi har inte tur i spel men däremot i kärlek, så jag är glad över det.

Kommentarer
Postat av: maria

åhh du får säga om den bacardi mojiton var god sen!! har tänkt o köpa den nämligen så bra när det är färdig blandat o klart!!! perfekt !!



2010-06-16 @ 22:59:59
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0