Förbannad!

Jag hade bara en halvtimmes samtal med läraren, det var därför jag var tvungen att vara i skolan idag, men alla iklassen kommer få också göra det. Så det är inte att jag har varit dum mot nån eller så hihi.

Men jag blir så förbannad på att folk kan inte låta bli mina saker, kan dom inte få vara i fred?
Det här handlar om min bil. Jag är jätte rädd om min bil och jag är stolt över den. Vill alltid att den ska var fin och vill inte heller ha nån buckla eller så. Därför ställer jag mej inte heller brevid andra bilar, jag är nämligen pedant. Eftersom jag har betalat bilen med mina egna pengar som jag har sparat. Det är ingen ny bil jag har eller att den sticker ut. Men hur som helst, så har nån repat den. Eller så fick jag repan när jag stod vid skolan. Ville inte gå till skolan när jag har kjol på mej så jag tog bilen. Var som sagt bara en halvtimme och under den tiden så har nån repat den, det var inte så att jag stog brevid nån bil. Jag blir så arg, samt för nån månad sen så har nån gjort en jätte stor repa vid kofångaren, tror det heter så. Men jag misstänker att det är min granne som har kört på mej när han ska backa ut från sin plats. Och det där märket stör mej, varför kan inte folk låta bli andras saker. Jag skulle aldrig klara av att repa nåns bil. Om jag hade kört på nån så hade jag lämnat en lapp, för det är ju ändå mitt fel. Jag blir så arg!!!
Min pappa säger och alla andra säger till mej att det är ju bara en bil. Men det är inte vilken bil som helst, jag är rädd om min saker, vill att dom ska hålla länge, vill att dom ska vara fin. Är det något fel med det?

Kommentarer
Postat av: Erica o Niclas

Vi håller fullständigt med dig. det är fördjävligt att folk inte är som en annan rädd för att skada sin egen och andras saker.Borde vara skjutpengar på dem.

2010-03-19 @ 17:34:28
Postat av: Nina

Till Erica och Niclas! Joo, man blir verkligen förbannad. Fattar inte hur vissa tänker.

2010-03-19 @ 18:09:26
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: maria

nej men herregud hur tänker vissa? skulle de själva vilja ha sin bil repad? nej tror jag att de hade svarat då vilka idioter som gör något sådant!!! man kan ju vara lite försiktig när man ska backa ut sin bil!! ja vissa vet man faktiskt inte vad de tänker med ,röven kanske? haha!!!! skicka räkningen till de som har gjort repan ,kan de väl gått betala!!! om du nu vet som gjort den vill säga! ja alltså man blir så förbannad på folk!!! just nu är jag så helvetes förbannad på grannarna under som fortsätter o spelar musik fast man sagt till dem hundra miljoner ggr!!!, alltså fattar man inte efter att polis och vakter varit där? hur trög är man på en skala då?!!:/

2010-03-20 @ 00:01:59
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: maria

det gick inte o kommentera i inlägget ovan så jag skriver här!......ja men det måste ju vara din dator som du fått ,så kul!!=)

2010-03-20 @ 00:04:09
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0