Skola!

Oj, vilken hemläxa jag har fått idag. Men jag tänker sitta imorgon med min hemläxa, eftersom den kommer ta 6 timmar att göra. Det är nämligen rätt så många utbildningar på nätet som jag ska göra. Det handlar om hot, arbetsmiljö och massa andra saker. Men det ska bli kul att göra dom. Gillar såna utbildningar på nätet. Sen har jag även funderat på en till sak, jag tror att jag ska säga till hela klassen va jag har råkat ut för på mitt jobb, för jag känner ska man bli chef så kan det vara bra att veta vissa saker. För mina chefer var inte beredd med rånet, och dom gjorde lite fel saker. Det var ingen som sa vilka försäkringar som man ska kontakta och så. Dom har inte gjort något förutom att kontakta en psykolog, restan har jag själv gjort. Egentligen har ingen arbetar aning om sina rättigheter, allafall jag har ingen aning. Så jag tänkte att det kanske kan vara bra att jag säger något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0