Film!



I lördags så kunde man börja hyra den andra delen av Twilight New Moon. Så klart lånade jag hem den hihi. Jag gillade den första Twilight, för jag blev helt nere i Edward haha. Men jag måste nog säga att jag är lite besviken över den här filmen, tyckte den var lite långtråkigt, det kändes som att den skulle ha kunnat ha varit kortare.  För den var 2 timmar och 10 min lång. När jag såg filmen så kunde mina tankar börja sväva iväg, just för att det inte hände så mycket i filmen. Men det är klart att jag ska även se den siste delen, men det kommer inte bli på bio. Tyvärr så ger jag den bara ♥♥ av ♥♥♥♥♥.



Igår såg vi den här filmen efter jag hade slutat jobbet. Handlar om jordens undergång. 2012 21 Dec är datumet som Mayakalenderna säger joden kommer gå under. Det var verkligen mycket specialeffekter i filmen. Jag gillar inte egentligen inte såna här filmer, just för jag börja tänka om att det kommer kanske bli så. Jag vet när jag var liten ca 13år så hade jag läst att Nostradamus hade spått att det skulle hända något med norden 1999, att det skulle bli en farosot eller något sånt eftersom det skulle vara många månniskor som dog. Ni kan ju gissa att jag tänkte mycket på det då, jag trodde ju nästan att jag skulle dö. Så det är klart att jag börjar fundera på vad som kommer hända 2012. 
Jag ger den här ♥♥♥ av ♥♥♥♥♥.

Kommentarer
Postat av: maria

ja twilight är väl sådär men 2012!! älskar den filmen!!!=) men så gillar jag ju katastrof filmer också haha men som du säger visst tänker man automatiskt på om det skulle hända i verkligheten!!

men jag hade gett 5 <3<3<3<3<3 till 2012 hihi!!

2010-03-22 @ 22:44:40
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0