Godkväll!

Det har varit dåligt med inlägg idag, men det är för att det var lite skönt att ha en blogg paus. Men jag har däremot bilder till er som jag ska visa.
Kan säga att vi hade en riktigt trevlig dag igår. Mycket gott har vi fått äta.




Tilltugg var det med brieost och fikonmarmelad.



Cosmopolitan så klart!



Till middag blev det grillad lax och potatismos med en jätte god röra till.



Älskar att äta så med tunnbröd till, för då gör man allt till en macka hihi. Det är jätte gott men man får passa när man äter så att inte mackan går sönder för då kan man få allt på låren om man har otur.

Kommentarer
Postat av: maria

åhh så mycket gott!!!=D älskar cosmodrinkar dem bästa på sommaren=) vad roligt att du också haft en trevlig helg hoppas du får en lika bra vecka kram!!=)

2010-05-23 @ 23:50:42
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Nina

Såg smaskens ut! Cosmo är aldrig fel :)

Kramen.

2010-05-24 @ 20:06:45
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

gud vad gott aöllt det där såg ut :D typ min favoritmat. älskar brieost, lax är sjukt gott och den där potatisröran, mums! cosmos är så sommrig härlig drink!



Sv: Gjorde så jäääävla ont. Läkaren sa att den smärtan var värre än att bryta den. Blev uppstudsad på en studdsmatte och landade med foten sne, lät som ett jätte tjockt gummiband gick av. Min kompis trodde de spännda fjädrarna från studsmattan hakade ur så det lät sjukt högt, men det var två ledband som smällde av.. och jag vill inte operara så istället tränar jag upp musklerna runt foten men det räcker inte för 5 dagars lööpning i veckan, måste vara lite lugnare :)



Ha en bra torsdagskväll!

2010-05-27 @ 20:29:04
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0