Godmorgon!

Nu har vi härliga söndag här igen. Det är fortfarande varmt ute, men det är mörka moln på himlen. Det har även visst regna hihi.
Tänkte imorgon så jag testa om jag kan vara på Rabalder, men som sagt jag har fortfarande ont i foten. När jag tänkte på det så är det dax för pronaxen. Det funkar verkligen bra. För den dämpar inflammationen och lindrar smärtan.

Ni kommer ihåg att jag har fortfarande två filmer hemma som jag inte har sett än. Så det är väl på tiden att jag ser dom idag.


Kommentarer
Postat av: maria

ja vad skönt att ni fått lite värme!!=) skulle nog komma hit nästa vecka så det får man hoppas på!!=)



hoppas din fot snart går om!! fy inte roligt att ha ont som sagt men du får ta o vila det är nog det enda som kanske hjälper!!



min tand börjar tack o lov gå om här nu!! så kan nästan tugga utan att det värker!!



ha en skön söndag=)

2010-05-16 @ 14:22:37
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Hoppas verkligen att din fot har blivit bättre till i morgon.Ja vilket väder vi har,varmast i hela Europa sa dom på tv,har inte kunnat sitta i solen,det var nog jäkla varmt i skuggan,skönt.Det verkar bli lika varmt till veckan,jippiii.Vi har ätit räkor ute förstås,det var gott,man blir inte så där äckligt mätt. Ja du Nina ha det bra.

2010-05-16 @ 19:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0