Godmorgon!

Ni vet att jag ska ju på en föreläsning nästa vecka, så då upptäckte jag att det var samma dag som jag hade bokat frisören. Så nu har jag ändrat dag för frisör besöket. För jag är verkligen less på min utväxt, sist jag gjorde håret var i slutet av januari. Tycker att mitt hår borde ha växt lika mycket så brett som min utväxt är. Men jag tycker att min hårlängd står bara still.

Nu ska jag berätta en annan sak, varje morgon så blir jag väckt av fåglar som skriker. Dom djuren kan verkligen leva om, jag har sett att vi har ett fågelbo nära vår balkong. Eftersom nu när det är så varmt så måste man sova med öppen balkongdörr och då blir man väckts varje morgon av fåglar som skriker, så man känner sej inte så utvilad måste jag säga.

Nu ska jag fortsätta och göra mej klar. Hoppas ni får en bra onsdag!


Kommentarer
Postat av: Gaby

Tjena bruden,är det skator eller kråkor som väcker dej?När jag vaknar,så är det små fåglar som kvittrar,och det är ju mysigt.Vad synd att du blev tvungen ändra tiden hos frissan,typiskt att det kör ihop sej.Ska strax fara och handla för helgens aktiviteter. Du ska ha det bra.

2010-05-19 @ 12:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0