Godmorgon!

Vad skönt att man har äntligen fått sova ut. För jag var riktigt trött när jag gjorde mitt sista inlägg igår. Kan säga att det blev inte att läsa så många sidor i skvaller tidningen. Somnade jätte fort.

Idag så har vi lördag så jag kommer inte skriva så många inlägg idag, eftersom vi ska till mina föräldrar för att hjälpa dom med att klyva ved. Så hela familjen kommer träffas, så det blir kul. Så vi kommer vara ute hela dagen och så blir det grillat sen hihi. Men jag ska fota lite bilder som jag kan visa imorgon.
Nu är det dags för frukost och sen hoppa in i duschen. Men hoppas att ni får en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: maria

tusen tack fina du!=) dem orden värmer!! du är alltid snäll o skriver aldrig något elakt!! det är sådana som du som gör att man orkar blogga!! fick en sådan onödig kommentar innan så man undrar ju hur folk är funtade i huvudet:/ dessutom borde de ju fatta att man inte godkänner sådana kommentarer!! blir faktiskt mer o mer irriterad det är ju sånt som gör att man funderar på att sätta lösenord igen! tyvärr:/



hoppas du haft en bra helg kramis kramis!!=)

2010-05-23 @ 21:08:39
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0