Godmorgon

Då är det äntligen onsdag. Min jobbarhelg är här snart.
Idag verkar det som att det kommer bli kanon bra väder. Blå himmel och strålande sol sken. Är lite små seg idag. Fick inget roligt mail från min lärare igår, och jag fattar inte heller vad hon menar. Så jag skickade tillbaka ett mail till henne. Så vi får se vad hon skriver.

På fredag ska jag gå och få en halvkroppsmassage, det ska bli så skönt. För nu var det verkligen länge sen sist jag fick det. Har tidigare alltid unnat mej det det en gång i månaden. Men nu har jag inte kunnat att göra det, eftersom jag har inte haft tid. Men nu ska jag börja om med det. För min rygg behöver en igenom gång hihi.

Nä, nu måste jag börja fixa till mej.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Massage är sååå skönt! :)

2010-05-05 @ 09:24:36
URL: http://sandrapetersjo.se
Postat av: Sandra

Det är tråkigt att jobba helg för alla vänner oftast är lediga då. Men det är ofta glada människor som kommer till en då :)

2010-05-05 @ 10:29:27
URL: http://sandrapetersjo.se
Postat av: Cecca

Sv: Jadu, jag hittade ingen så jag gav upp på en gång. :P Det var en lite försvår tävling om jag får säga så!



Jaså, men då borde vi ju nästan ha setts, jag har jobbat för Connex och Veolia i Vännäs, så jag har jobbat en hel del upp till Luleå och ner till göteborg, fast jag har ju mest jobbat på tåg 91 & 92 och ni åker ju med på 93 & 94, men fortfarande tycker jag att det är konstigt att vi inte har setts :P

2010-05-05 @ 13:39:11
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: Gaby

Vad skönt med massage.Det var inget roligt med mailet från din lärare.hoppas att det inte var så alvarligt. Kramar.

2010-05-05 @ 15:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0