Hej på er!

Hoppas att ni har fått en bra start på fredagen!
Jag tycker att det är jätte härligt att det är fredag nu, fast jag ska jobba hela helgen hihi. Det blev inget inlägg imorse men det var för att jag vill ta en extra lång sovmorgon, för att jag vill vara pigg den här dagen. Ska snart börja göra lite tilltugg som jag och min kära sambo ska äta och dricka Moët chandon. Köpte den redan förra veckan, för jag tänkte att vi skulle själv fira vår 3-års dag. Så det blir att fira det igen.

Jag var ju även på massage idag, och det var sååå härligt. Fast jag blev lite snurrig, för hon kom åt punkter som gjorde så ont men det var ändå skönt. Jag hoppas att ni fattar vilken känsla jag menar hihi.
Massage ska man verkligen unna sej! Sist jag fick massage var i höstas så ni kan ju tänka att det knakade till extra i min rygg och axlar. Men nu känner jag mej extra vig i ryggen, som en ny människa.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad underbart med massage, det borde jag också unna mig snart :)



Ha nu en skön jobb-helg! Kramar.

2010-05-07 @ 18:35:47
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Lorena

massage var jag på förra veckan, det ska man verkligen unna sig! =)

2010-05-07 @ 19:00:13
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

ja, håller med dig, underbart härligt med friiiday! :D

Sv: tack så hemskt mycket! ska verkligen ta vara på tiden nu när han är här. blir så himla deppig när han åker sen :(

Ha en jätte bra kväll!

2010-05-07 @ 20:20:51
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0