H&M

Det här är mina två favoriter från H&Ms webshop.



Tycker att den här klänningen är verkligen fin. Tänk en varm solig dag och ni har blivit bruna, vad snyggt det kommer bli då med den här klänningen.
Kostar bara 299kr.



Det här halsbandet är verkligen snyggt. Men jag ska erkänna en sak, igår så stoppade jag nämligen det här halsbandet i min kassa på webshopen. Men sen så bangade jag ut, eftersom jag har många halsband. Sen började jag undra när jag skulle ha det. Har ni nå bra tips när man kan ha det här halsbandet?
Kostar ju bara 129kr. Så det är ju egentligen inte så mycket pengar.

Kommentarer
Postat av: maria

klänningen är verkligen helt fantastiskt fin!! halsbandet likaså!! men som du säger man har ju redan en hel drös med halsband,när ska man använda allt? jag hade nog inte köpt det eftersom man nog lätt tröttnar på det,dessutom har man ju alltid nåt liknande ,tycker jag iallafall!=)



såg du vad mycket billiga o snygga plagg de hade nu?!! jag klickade hem en etno inspirerad top för bara 49.50! riktigt fynd!!=)



hoppas du får en bra... ja vad ska man säga "mini" helg? eller du kanske jobbar? du får ha det toppen vilket fall som helst! här öser regnet ner så det blir att hålla sig inomhus! hoppas verkligen det blir bättre tills imorn då ska det grillas!!=)kram!

2010-05-12 @ 14:17:12
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0