Sex and the city 2



Jag ska säger er en sak, jag älskade verkligen filmen. Den är precis som serien. Fattar inte alls varför den har fått dålig kritik. Man fick skatta och så är det verkligen 4 härliga tjejer med sina personligheter, men det märks att dom har blivit äldre.
Är man ett Sex and the city fan så ska man verkligen se den här. Jag tänkte på en sak när jag såg filmen och det är att jag kan sakna tjejfester som hade alltid tidigare när man var singel. Men bara för att alla är nu upptagna så kan man ju ändå ha en tjejfest. För kompisar ska man verkligen inte glömma bort.

Kommentarer
Postat av: maria

åhhh jag måste också se den!!=) har också hört att den fått dålig kritik men sånt där ska man bara strunta i man får ju bilda sig en egen uppfattning istället! kram!

2010-05-31 @ 23:29:59
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Linda

Får väl dra ihop nån tjejfest i sommar då;) var ju riktigt länge sen vi sågs nu:( Men nu e skolan över :D examensarbetet klart så nu har jag hur mycket tid som helst:) kram/linda

2010-06-01 @ 09:41:25
Postat av: nina

Åh ska se den ikväll, verkar ju lovande :)

2010-06-01 @ 17:39:10
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Nina

Till Linda! Vi måste verkligen dra ihop en tjejfest nu när det är sommar och allt =) Det är bara höra av dej när du har tid att träffas, för jag kommer va ledig på dagarna! Kram

2010-06-02 @ 22:09:14
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0