Godmorgon TGIF

Vilken trevlig kväll jag hade igår. Vi åkte till våra kompisar M och A, och fick reda på att dom ska flytta från sin lägenhet så jag är glad att jag hann se vad dom hade gjort med den här lägenheten. Sen bjöd dom oss på glögg och ostbricka. Det var så gott och trevligt, men tyvärr så var man så mätt innan men man fick ändå ner några kex hihi.

Nu är det äntligen fredag, min sambo jobbar bara en halv dag idag så det är kul. Vi ska ha en mumsig middag idag, som ni får veta senare vad det blev för något.
Så blir det att se på Idol och bara ta det allmänt lugnt på kvällen.

Jag är jätte glad att äntligen blev det att stiga upp tidigt för mej, det känns som att det var ett tag sen man steg upp klockan nio. Det ska bli en promenad idag, antagligen med min kompis M och alla hennes hundar eller så blir det med min sambo får se hur det blir. Ska även fortsätta och städa idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0