Sudda sudda bort din sura min...

Ni vet när man har en jätte dålig dag så händer det bara mer saker som gör en riktigt förbannad. Det sjuka är att det är bara små saker, men för mej har dom blivit stora.
Jag har nämligen idag blivit inparkerad där jag har bilen, egentligen så gör det ju inget, för jag ska inte ut och köra bil eller så. Men hur som helst så blev jag super arg, för det känns som att den personen som har gjort det, och jag vet vem det är!!! Har ingen respekt för oss andra, som också har blivit inparkerad, för det är inte bara jag. Vi bor här men det gör inte h*n, sen råkar det vara så att h*n är tillsammans med barnbarnet till dom som äger huset, kan man bli mer förbannad!!!

Vi ska flytta från centrum, så nu har verkligen jakten börjat på hus eller lägenhet! THAT´S IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0