Godmorgon

Det blir inte att gå på nån husvisning idag. För nu har vi diskuterat klart om det. Tycker att det är synd för jag har alltid gillat dom husen sen första gången jag såg dom. Och just det här huset hade det bästa läget och var stort. Jaja, allt kan man inte få. Men det gör mej riktigt förbannat att man inte jobbar minst 80%, för då är det ingen snack om saken att köpa huset. Jag vill verkligen ha minst 80% tjänst på ett jobb.

Idag blir det att jobba samma tider så som jag gjorde igår. Lite senare idag får ni se en bild på vad vi åt igår, min sambo hade överraskat igen för mej. Det var verkligen roligt och super gott och lyxigt hihi.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men Nina, ni borde gå på visningen ändå! Det är jättenyttigt att gå på visningar innan man bestämmer sig för att köpa! Kram!

2010-10-24 @ 09:28:12
Postat av: Nina

Ja du Sanna,jag tycker också att det skulle vara super kul, men min sambo tycker att det blir för stressigt. Så därför blir det inget, det är jag som borde vara stressad eftersom det är jag som jobbar idag =) Kram

2010-10-24 @ 09:31:57
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad tråkigt, men du ska se att ni så småningom hittar ert drömhus.

Jättenöjd med burberry halsduken :) Kommer att kunna ha den i många, många år framöver.



Kram N.



PS: Bokat 2 övernattningar på Clarion Sign hotell, åker i början av jan. Tycker att hotellet är så fint :) DS

2010-10-24 @ 11:27:36
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0