Godmorgon

Nu är det äntligen lördag. Då ska ni få höra vad som händer idag. Jag och min sambo ska till mina föräldrar för ett grillkör, blir med en öppen eld. Det kommer verkligen bli mysigt. Men det gäller att ta på sej en hel del kläder.
Sen senare på dagen blir vi bjuden på middag, har ingen aning vad vi kommer få för något hihi.
Men jag ska fota en hel del, och försöka att vara duktig på att uppdatera.

Inatt sov jag verkligen konstigt, vaknade vid fyra tiden och var jätte pigg. Men jag tänkte att jag kan ju inte gå upp då, för då kommer ju inte kunna vara uppe länge idag. Men tillslut så somnade jag alla fall om och vaknade igen vid halv nio.



Kommentarer
Postat av: Gaby

Ha en underbart fin oktober fest. Kram.

2010-10-09 @ 09:07:41
Postat av: Nina

Tack så mycket Gaby! =) Du ska också ha en jätte bra lördag! Kram

2010-10-09 @ 09:09:03
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0