Happy day!

Jag blir så glad fick höra världens bästa nyhet idag. Den nyheten handlar om min pappa, ni som har följt mej vet att i år så fick min pappa besked på att han har cancer och han har hela våren varit på strålning för cancern. Så idag åkte han till Umeå för att träffa läkaren, det är därför vi har varit i Skellefteå. Jag har stannat hos mormor medans mamma och pappa har åkt till Umeå.
Så läkarn har sagt att det går åt rätt håll och alla värden var bra och så. Så det känns jätte bra, för det har verkligen varit ett jobbigt år iår. Det är aldrig kul att se sina föräldrar sjuka, för jag har alltid trott att dom är odödliga, men så är det ju inte.
Så idag vill jag att ni alla kramar dom ni älskar och säger att ni älskar dom! För imorgon kan det vara försent.


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad härligt att höra gumman!

Många kramar.

2010-10-28 @ 12:59:46
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Maria

Härligt, hälsa mamma och pappa:-)

2010-10-28 @ 14:37:59
Postat av: Madeleine

Det var riktigt glädjande att höra! Ens föräldrar är något av det viktigaste man har. Precis som du säger tror man att de är odödliga!

Min mammas sambo har också cancer, blev opererad igår. För hans del gick operationen bra - får hoppas att förfriskningen också gör det.

Kram på dig och krama om din pappa!!

2010-10-28 @ 17:18:22
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Linda

Men så skönt och höra att det är påväg åt rätt håll!! Så glad för eran skull.



kram på dig tjejen!

2010-10-30 @ 16:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0