Söndagsmys

Ser att bilden på vinet som vi drack i fredags till pajen är borta, vet inte alls vad som har hänt. För jag har försökt igen ladda upp bilden och det går helt enkelt inte. Så jag undrar om det är blogg.se som har strulat till det?

Nu har man jobbat färdigt denna helg. Så nästa gång jag jobbar helg så är det i slutet på oktober.

Vet ni vad jag ska göra för något lyx imorgon?!
Ska nämligen på halvkroppsmassage på salongen Lyxx, ska bli så skönt, fick ju ett presentkort när jag fyllde år så det ska jag använda imorgon.

Nu ska jag gå och vara social med min sambo.

Kommentarer
Postat av: Maria

jag ser bilden på vinet :-)

2010-10-03 @ 23:02:40
Postat av: maria

ja det är tidiga mornar! som tur är inte varje dag! bara lördagar man börjar 06.00! måste ju stiga upp vid den tiden eftersom bussen går 05.00! så ca en timme tar det upp! men det är skönt o komma upp på morgonen hehe!;) då sätter man mera värde på när man är ledig sen o det gör jag verkligen inför morgondagen!...nej det blir inte alltid övertid det brukar mest bli för dem som är i kassan! men jag kommer säkert åka på det någongång men d är ju ok bara man får betalt för det så!.....haha ja det var ju nästan lite porrigt namn haha;) ska testa den hehe;)...så härligt det lät med massage!! skulle jag me behöva efter denna helgen haha!!=)... ja visst förtjänar vi våran ledighet nu när vi varit så duktiga o jobbat!!=) ha en toppen dag imorn! kramar!

2010-10-03 @ 23:08:47
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Nina

Till Maria! Nu såg jag också bilden på vinet, konstigt för tidigare så såg jag inte alls bilden, det var bara ett kryss =)

2010-10-03 @ 23:18:14
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0