Tuesday

Snart ska vi börja åka tillbaka till Luleå, då kommer man tillbaka till stressen. För jag skulle egentligen hinna med att städa när jag kommer hem. Tvätta behöver jag också göra. Som sagt man har en hel del saker att göra när man kommer hem.

Imorgon ska jag ju på föreläsningen, det kommer bli jätte kul. Har höga förväntningar på att det kommer vara intressant. Då ska jag lära mej en hel del hade jag tänkte mej hihi. Ska tillomed vara så flitig med ett ha med sej ett anteckningbok eller något sånt haha.
Hoppas ni har en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: fatima

Du har en award att hämta hos mig :)

KRAM

2010-10-05 @ 13:23:57
URL: http://www.thistakes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0