The Runaways

Som vanligt så hann jag med en film igår och då blev det den här.



Som vanligt en drama film med Kristen Stewart som Joan Jett och Dakota Fanning som Cherie Currie.

Det handlar alltså om Joan Jett när hon startade upp bandet The runaways, den första rock tjejgruppen i världen. Så det handlar mycket om droger i den här filmen. Men det är väl så när man är en rock star.

Jag gillade inte filmen, blev faktist less när jag satt och såg på den. Jag gillar verkligen inte filmer när folk ska spela att dom är helt hög och så. Sen så har jag faktiskt aldrig hört talas om bandet The Runaways och jag har inte heller hört talas om Cherie Currie. Så det är bara Joan Jett som jag har hört talas om för jag har verkligen gillat eller jag gillar fortfarande låten I love rock n roll och Bad reputation.

Jag ger faktiskt den här filmen bara ♥♥ av ♥♥♥♥♥.

Men Kristen Stewart spelade verkligen bra i den här filmen, så hon passade jätte bra som Joan Jett!

Bild från Moviezine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0