En dag i mitt liv

Det gick bra på bilprovningen, så det känns jätte bra. Tillomed min vovve charmade killen som kollad på min bil. Då är det klart att det inte finns nått fel på bilen hihi.



Utanför bilprovningen. Sitter och väntar på att mitt regnr ska komma upp på tavlan. Det var även bra att jag kom dit tidigare än vad jag skulle för då fick jag komma in fortare, tjänade 10 min hihi.



Sitter i väntrummet och ser på min bil. Det är den som ni ser på bilden. Min svarta pärla.

Det blev mycket bilsnacka i det här inlägget hihi. Men det är vad jag har haft inbokat idag, och det känns bra att det är över för i år.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Vad bra att det var ok med bilen,det är alltid skönt.Förstår att din vovve charmar alla,han är ju så söt. Ha en fin kväll,själv ska jag se Halv ått hos mej,få se om man får nåt bra tips.

2010-09-20 @ 17:56:19
Postat av: maria

ja där sa du något!! putsa fönster måste jag göra någondag!! men det är fasen ingen idè när det är sånt skitväder som det är just nu!! regnar o stormar för fullt gör det idag! hua tur man får vara inomhus!!...vad skönt att det gick bra på bilprovningen för dig!!=) ha nu en trevlig kväll!! o glöm inte o kolla på Ullared!!=D kramar!!

2010-09-20 @ 17:57:02
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0