Godmorgon

Vad det kändes skönt att sova så länge som man kunde, fast jag vaknade vid sju hihi. Men jag drog mej till nu. 

Idag är det äntligen fredag, dags för min födelsedag 2. Min familj, släkt och min sambos familj kommer fira mej idag, så då blir det fika och äta tårta. På tal om att jag har delat upp min födelsedag så kommer det även bli tre delar om min födelsedag. Idag ska ni verkligen få se den första delen, alltså vad jag och min sambo gjorde när jag fyllde år.

Jag var rätt så slut igår efter vi hade varit och handlat och kände mej som en zombi, men jag är så glad att nu har jag handlat allt klart för morgondagen, samt så hittade jag det som jag sökte efter förra helgen som jag inte fann. Så nu är även min överraskning färdig.

Idag blir det att städa hela lägenheten, vill ha fint när folket kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0