Godmorgon

Ny vecka, men tyvärr ingen ny regering. Jag vet inte om jag vågar säga det här men jag tycker att det ska bli jätte intressant och se hur moderaterna kommer lösa det här. För hur som helst så är det svenska folket som har röstat och vi lever i ett fritt land där man får rösta hur man vill, det är ingen som bestämmer va jag ska rösta och så.
Som många vet så hade jag verkligen hoppas på en rödgrön regering, jag tycker dessutom att det är på tiden med en kvinnlig statsminister, vi lever ändå på 2010. Tyvärr så tror jag att många tror att en kvinna inte kan styra Sverige. Men nu är det färdigt pratat om politik!

Idag ska jag på bilprovningen med min bil, är lite nervös över hur det kommer gå. Men hittills har den alltid gått igenom. Sen har jag även lite små grejer att göra på den, sen är den i toppskick hihi.


Kommentarer
Postat av: maria

håller med dig Nina!! jag är grymt besviken!! men framförallt på svenska folket!! att man inte kan se vad som är rätt eller fel?....men så länge man bara tänker med plånboken så blir det ju så!...jag hade hoppats på en rödgrön regering jag med! men det är väl för att hon är kvinna som ingen tror på henne!.....nä jag skäms faktiskt för svenska folket idag!! hur kan man inte vilja ha en mänsklig regering? nu kommer väl klyftorna öka ytterligare! stackars de gamla,sjuka o arbetslösa!! vad händer om de själva blir sjuka eller arbetslösa?! då vill de också bli sparkade på eller,för så blir det ju för de också isåfall!!! men se det fattar de inte!! det är nästan så man hoppas att de blir de så de får se hur det är o leva på mindre pengar!! men se de tänker återigen bara på sig själva! ett land av egoism! är det så det ska vara!! ja Nina som du märker är jag så upprörd!! skäms för detta land just nu!!! :(

2010-09-20 @ 10:04:15
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Tyvärr,the show must go on. Lycka till med bilen,det går nog bra. Ha det bra.

2010-09-20 @ 11:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0