Godmorgon

Det var jätte mysigt igår när vi grillade kyckling och satt även ute och åt den med grannen.  Det blir ju ganska fort mörkt här uppe nu för tiden, sen så var det även vindstilla och dimmigt ute. Så då hade vi tänt lite ljus. Det var så mysig stämning. Många i huset tyckte att vi hade mysigt när vi satt där ute.

Idag är det strålande sol och så kommer det bli varmt, varför var inte det här vädret igår, när dom hade lovat det. Jaja, idag blir det inte att grilla eftersom idag så ska jag åka tåg ner till Stockholm. Det kommer bli så kul. Jag har inte ännu börjat och packa, men jag tog upp resväskan igår. Så snart ska jag sätta igång och packa min väska hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0