It´s my birthday!

Yes nu har man blivit 29år, bara ett år tills man är 30 hihi. Det roliga är att man känner igen skillnad, känner mej fortfarande som 20 år haha.

Det känns mycket bättre idag, men det är väl för att man fyller år samt är det min sista jobbardag imorgon, då har jag gjort alla mina 10 dagar i sträck. Slutar 19 ikväll, och då kommer jag få en överraskningsmiddag, jag har försökt att ta reda på vad som kommer hända men inget får jag veta, och det är lite jobbigt eftersom jag är så nyfiken hihi. Men det ska ändå bli kul och se vad det blir för något. Jag vill önska er en trevlig 1 september dag idag och att ni firar för mej hihi.

Kommentarer
Postat av: Anna-Sofia

GRATTIS!!!!!

2010-09-01 @ 08:57:44
URL: http://kanslaochannasofia.blogg.se/
Postat av: Gaby

Ha en fin dag,på din DAG.

2010-09-01 @ 09:27:32
Postat av: Maria

Hurra Hurra Hurra på världens bästa dag

2010-09-01 @ 10:13:46
Postat av: maria

stort grattis Nina!!=D hoppas du får en toppen dag!! massa kramar!!

2010-09-01 @ 16:32:29
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0