Lovely thursday

Det var verkligen kul och luncha med A och E. Ni kan aldrig gissa vad vi satt och snacka om på vår lunch, vi pratade nämligen om budget, årsredovisning och hur många man kan ha anställda hihi. Det märks att vi har gått skola tillsammans!
Vi ska även snart träffas igen. Jag insåg att jag saknar verkligen dom i min klass, det var verkligen kul att gå i skola.
Efter vi hade lunchat så gick vi till en butik där E jobbar som också har gått i vår klass, så det var trevligt att få prata med henne också. Vi fyra kom fram till att vi måste helt klart ha en återträff med klassen och höra vad all gör nu för tiden. För man är ju nyfiken hihi.

Nu ska jag kolla upp en sak på nätet, det är nämligen en föreläsning nästa vecka som jag och A ska gå på, så nu ska jag anmäla oss till det.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Nina

Vad är det för utbildning du har gått ? Vad är det för jobb du söker ? Jag kanske har ett tips till dig, har en kompis som ska öppna en butik där uppe

Hör av dig !

Maria

2010-09-30 @ 13:54:41
Postat av: Nina

Det låter verkligen intressant Maria! =) Jag har skickat ett mail till dej! Ha det gott!

2010-09-30 @ 14:13:43
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0