Shoppat

Det blev en hel del shoppande idag, för nu har jag även lagt en beställning på H&M.



Det blev den här fusk fårskinnsjackan. Såg även den på H&M idag och den är verkligen snygg och långt ifrån plastig. Men dom hade inte min storlek så därför blev det en beställning.



Ingen har väl missat att det är långkjol som gäller i höst och så klart hakar jag också på den trenden. Den här kjolen har varit slutsåld ett tag så nu har den kommit tillbaka i webshopen.
Jag är jätte nöjd över min beställning.

Bild från H&M.


Kommentarer
Postat av: Gaby

En sån kjol vill jag med ha,det är snyggt med en tjockare tröja till.Man kan ha så mycket till den.Jackan med är frän,bra att den inte är plastig,då är det inte snyggt. Kram på dej och ha det bra.

2010-09-16 @ 19:14:59
Postat av: maria

åhh vad kul att du beställde jackan du med!!=) du kommer bli så nöjd!!=) jättefin är den!=)kjolen var verkligen fin den med!! bra köp det där!=)

2010-09-16 @ 21:10:05
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0