Sänglampan!



Vår sänglampa.

Jag tycker att den här sänglampan passar så bra till vår säng och sängbord. Så jag är super nöjd med lampan. Bara själva lampfoten kostar 990kr. Men vi fick ju billigare eftersom lampfoten hade utgått från deras sortiment och att vi köpte butiksexemplar. Så man kan säga att för två lampor med lampskärm så fick vi betala 2000kr. Så det är vi jätte nöjd med.

Vi är snart klar med sovrummet, fattas bara en inredning sak, sen ska vi upp med tavlor och sånt på väggen. Så sovrummet kommer bli klart nästa vecka.
Vad tycker ni om vår sänglampa? Hihi.

Kommentarer
Postat av: gaby

Tror jag sett lampan,är det glas eller porslin?Den är snygg. Kram.

2011-04-07 @ 17:22:01
Postat av: Nina

Underbar, helt i min smak :)



Kram N.

2011-04-07 @ 19:56:38
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: fatima

Superfin lampa gumman <3

2011-04-08 @ 00:40:37
URL: http://Www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0