Godmorgon

Det var länge sen jag skrev ett godmorgon inlägg. Men idag har jag fått ha sovmorgon, vaknade tillomed före min väckarklocka och det är härligt.

Det verkar inte heller vara så där jätte fint väder idag, men det gör inget eftersom jag ska ändå jobba hela dagen. Det får gärna bli fint väder på fredag när vi ska på middagen. Måste även kolla upp när matmarknaden är i stan, men jag tror att det är på lördag. För det blir en matmarknad eftersom Mitt kök Sverigeresan har den.
Ha en jätte bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: maria

tack Nina!=) ja där kan man fynda faktiskt=)....sparar hellre pengarna till resor o framtida bostadsrätt/hus istället än att lägga det på märkesplagg o väskor, min resa till Sicilien kostar lika mycket (om inte mindre!) som en Odd Molly tröja! helt sjukt egentligen! o då får man en hel resa!=)



ha det bra kram!

2011-08-16 @ 11:23:04
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Hemmafru i Florida

hej pa dig :)

Ar ledsen att det togmig sa lange att svara!! min sommar har varit galen med valdigt mycket stress, vi har just flyttat till ett hus, och det var sa mycket som behovdes goras.



Re:

Jag kan inte klaga, jag alskar att bo i Florida, fast jag saknar Lulea valdigt mycket ibland!!

Vad hander i Lulea??

2011-08-16 @ 18:51:26
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0