Inatt

Måste berätta en sak, människor är verkligen idioter. Igår så åkte vi taxi hem men klev av en bit från där vi bor. Och när vi gick på trottoarkanten så kommer det en bil som verkligen sikta in sej på en vattenpöl och kör jätte fort i vattenpölen så det bara stänker upp vatten, men som tur så fick vi inte på oss, men man såg verkligen att det var meningen att vi skulle få på oss. Så jag tycker att det är helt sjukt, varför vill man vara taskig mot andra och vara dum? Så det finns verkligen idioter överallt!
Som när jag kör bil så vill inte jag köra på vattenpölar just för att det kan stänka ner folk. Så är det fel på mej som inte vill stänka ner folk?




Bild från Googel.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Känns som ett riktigt omoget beteende! Jag förstår inte heller varför man gör så...



Låter som du hade en riktigt lyckad gårkväll. God mat och bra sällskap är underbart!

Håller med om det med närproducerat. Både för oss och miljön!

Kram

2011-08-20 @ 16:55:28
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0