Torsdag

Jag har äntligen börjat se ljuset i tunneln, imorgon min sista dag. Då har jag gjort mina 8 dagar i sträck. Kan säga att jag är slut. Min förkylning har börjat bli bättre har bara torrhosta och slemmet. Har varit sjuk i en vecka och vad jag inte har skrivit om så har jag även spytt på morgonen varje dag sen en vecka tillbaka, men det är för att jag har slem.

Så varje gång jag har kommit till jobbet på morgonen så hinner jag bara kliva ut från bilen för att sen stå och spy, tack och lov så är det ingen som har sett mej, för annars skulle dom säkert tro att jag var bakis eller något sånt haha. Jag är inte gravid.... hihi.

Idag så börjar Luleå Kalaset, så det blir en sväng till stan för jag måste få äta min langos hihi. Men vi kommer inte vara länge där eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Så det blir i stort sett bara äta och sen åka hem.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack så mycket:)

Usch låter obehagligt med att du spyr pga sjukdomen. Min tanke var faktiskt "hon är gravid". Haha.

Njut av din ledighet och hoppas att du blir helt frisk.

2011-08-05 @ 09:06:58
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0