Godmorgon

Som ni märker så ligger jag ganska så lågt just nu. Har verkligen ingen tid att sitta framför datorn. Sen så har jag även börjat må dåligt, vet inte om jag är påväg att bli sjuk eller om det är att jag är så stressad. Som just nu så mår jag illa har även börjat få ont i halsen.

Har snart packat upp alla mina kläder har väl ca 2 kartonger kvar. Insåg att jag äger en hel del kläder, som sagt jag har köpstop på allt just nu.

Nu har jag inte tid att sitta här ska snart åka och släppa in städfirman sen blir det att åka lämna vovven för att sen åka och jobba. Som sagt mitt liv är i kaos just nu.
Ha en jätte bra måndag!

Kommentarer
Postat av: gaby

Nina,take it easy,snart blir allt i ordning.Det tar tid att bli klar.Börjar vovven att känna sej hemma?Du ska ha det bra.

2011-02-28 @ 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0