Godmorgon

Fredag fredag hela dagen lång. Jag gillar fredagar fast jag ska jobba imorgon och på söndag. Fredagar är verkligen heliga hihi.

Min chef har försökt att få tag på mej, men jag hade av mobilen det har jag alltid när jag sover. Så när jag vaknade så såg jag att han hade ringt för 30 minuter sen till mej, han vill att jag skulle komma på en gång till jobbet och jobba. Men han hade nu löst det, för det var panik. Men jag kan säga så här, jag gillar att få veta ett x antal timmar före innan man ska jobba. För dessutom har jag ingen bil nu när min sambo har den till sitt jobb. Så jag hade inte hunnit dit fort. För jag har ingen aning vilken buss man åker eller så haha. Snacka om att man är bortskämd hihi.

Jag har haft ett jobb tidigare då dom ringde på morgonen och sa att nu ska du till det stället, det var jätte jobbigt. Det blev för stressigt för mej, för det var bara stiga upp och sätta sej i en bil och åka och leta runt vart det ställe var, för man hann inte äta frukost. Men jag hade alltid en karta med mej i bilen. Då började jag må dåligt, blev hela tiden sjuk. Men det var väl för att jag jobbade på dagis, och ni vet när barn är sjuk så slår det mycket hårdare på en vuxen. Så det var tacken haha. Vet inte hur många gånger man fick magsjuka när man jobbade där.

Så idag ska jag passa på och njuta av min sista ledig dag på den här veckan. Så hoppas jag att ni får en förträfflig trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0