Godmorgon

Vilken härlig dag man vaknar upp till, det är sol ute men det är minus 25. Tänk att det är alltid kallt ute när jag ska jobba hihi. Men det är tur att man jobbar inomhus.

Igår fick jag reda på att familjen som jag hade lägenhetsvisningen för tog min lägenhet. Det var ju det jag förstod. Så då blir det en familj som flyttar in här. Nu känns det ännu mer verklighet att vi ska flytta, det är ju inte så länge kvar.

Slutet av månaden ska jag på 30års kalas det bli kul. Ni kommer väl ihåg att jag skrev tidigare att det är många som fyller jämnt det här året hihi.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh så kul med fest :) hade för några år sen ett sådant år med massor av vänner som fyllde jämnt.



Trevlig lördag på dej.



Kram N.

2011-01-15 @ 14:47:42
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0