Godmorgon

Det blev en riktigt lång sovmorgon idag och det känns lyx. Men jag har vaknat av mej själv inatt att jag låg och skrattade tillomed min sambo hade hört hur jag låg och skrattade när jag sov. Varför jag vaknade då var för jag fick så ont i revbenet när jag skrattade haha. Men jag hade så rolig dröm. Det är ingen idé att jag skriver om min dröm för när jag har berättat om den så låter det helt skumt bara hihi.

Idag så är det fredag min sambos sista semesterdag så idag blir det att springa runt på möbelbutikerna i Luleå. Så det kommer bli super kul ska även ta med mej kameran, så vi får se om det blir nå bilder.

Vädret idag är inte så farligt det är bara minus 5, men det blåser så då blir det ju kallare, men ändå perfekt stan väder.
Ha en FABULOUS FRIDAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0