Godmorgon

Fick lite panik när jag såg hur mycket klockan var när jag vaknade. Är inte alls van att sova till tolv hihi. Första gången jag vaknade var vid nio men jag hade då så ont i ryggen och revbenet så jag var tvungen att stiga upp och ta en tablett. Sen så var jag även trött så jag ville sova en stund till.
Men nu är jag allafall på benen.

Igår kväll var jag hos mina föräldrar eftersom min sambo var ute med sina kompisar, så jag hade jätte trevligt hos dom, sen skjusade min pappa hem mej vid elva tiden. Då började jag se filmen Nätet, men jag orkade inte se hela så jag gick till sängen och började läsa istället min bok.

Idag blir det en sväng på stan, det är tur att dom har söndagsöppet på Smedjan.

Kommentarer
Postat av: maria

tack så mycket!=) ja vi hade en jättemysig fredag skönt o komma ut lite ibland behöver inte vara så märkvärdigt alltid!......haha ja du mitt hår växer som ogräs! klippte det kort i oktober 2009! så jag har ju inte klippt det på ett tag men ändå man får väl säga att det växt ganska så snabbt på ca ett år! ,men nu måste jag snart klippa det ,är ganska slitet men kommer nog bara att toppa det den här gången gillar ju längden o jag tyckte det blev för kort sist!....du får också ha en härlig söndag kram på dig!

2011-01-09 @ 13:02:16
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0