Mina bästa köp från 2010!

Tänkte att jag kan också dela med mej mina bästa köp från 2010. Om jag säger så här så är jag jätte nöjd med alla mina inköp från förra året, men det finns tre saker som ligger riktigt varmt om mitt hjärta hihi.



Dom tre sakerna fanns i dom här påsarna.



Mitt svarta Hermés armband.



Louis Vuitton speedy 25.



Mulberry Bayswater.

Det här året tror jag det kommer bli mest inredning som jag kommer shoppa. Men det är också kul.

Nu höll jag på glömma en sak. Min dator hör också till en av mina favorit köp.


Kommentarer
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

så fina saker <3

2011-01-12 @ 00:40:41
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0