Mitt år 2010 Del 2!

Då fortsätter vi med resten vad jag gjorde förra året.

Juli

Var också en härlig månad, vi var ute och åkte den härliga båtturen med min sambos kompis. Jag köpte äntligen blommor till vår balkong. Var och åt en härlig middag vid en båthamn.





Den härliga båtturen, jag hade så roligt hihi.





Bilder från båthamnen där vi åt den goda middagen.



Blommor till balkongen.


Augusti

Var det Luleåkalaset fick se Twisted Sister på nära håll. Vi hade vår släktträff. Jag och min sambo var till min sambos jobbarkompis sommarstuga och jag åt för första gången surströmming.



Fick äta Langos på Luleåkalaset. Jag älskar langos! Hihi.



Träffade Linda i öltältet på Luleåkalaset.



Släktträffen.



När vi åt surströmming hos min sambos jobbarkompis sommastuga.



Var även på en kennelträff. Min vovve med sin halvsyster.


September

Jag fyller år, och har en födelsedagsfest för mina vänner. Gjorde en hel del tilltugg.
Var även en sväng till Stockholm med min mamma och min moster. Sen så åt jag och min sambo rätt så ofta paj till middag, för jag tyckte det hörde till hösten.



Håller på med tilltuggen till min födelsedagsfest.



Allt är klart, väntar bara på mina vänner.



När jag fyllde år så bjöd min sambo ut mej på The Bishops arms där vi åt en jätte god middag.



Är i huvudstaden.




Vi åt många goda middagar i Stockholm samt dryck.



En av pajerna som vi åt i höstas. Kantarellpaj så god.


Oktober

Hade vi årets sista grillning, som vi även kallar för höstfesten. Jag beställde en hel del böcker, som jag inte än har hunnit att läsa ut. Var på Blondinbellas föreläsning, det var kul.




Höstfesten = årets sista grillning.



Blondinbellas föreläsning.



Böckerna som jag hade beställt.


November

Hittade vi äntligen vår lägenhet som vi ska flytta till. Jag fick tag på Lanvin kläder for H&M. Jag börja tänka mer på inredning.



Vår lägenhet.



Det har blivit vinter.



Fick tag på allt det jag vill ha från Lanvin.



Lanvin klänningen.


December

Jag blev pressenterad till Hpnotiq på Make up store kundkväll. Firade jul i Skellefteå och firade nyårasafton hos våra vänner.



Make up stores kundkväll.



Paket till julafton.



Nyårsafton.


Som sagt jag har haft ett riktigt bra 2010, fast det har även varit mycket tråkigheter också. Därför hoppas jag verkligen att 2011 kommer vara ett bra år och det är slut med tråkigheter. Inga mer sjukdomar. Det räcker att det har pågått i två års tid. Jag vill vara lycklig och glad.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Roligt att sammanfatta det gågna året.Det här året blir nog jättebra det med,fast utan sjukdomar,ska du se.Skitkul med ny lägenhet.Ska nu se Halv åtta hos mej. Hej,svejs och ha det bra.

2011-01-11 @ 19:18:14
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Oh vilket bra år <3

2011-01-12 @ 19:58:41
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0