Mitt år 2010 Del 1!

Tänkte försöka skriva om varje månad från förra året. Det får bli två delar, börjar med januari-juni.


Januari

Där hände det inte så mycket eftersom jag längtade till februari. Men jag kan säga att jag hade en trevlig fest här hemma på trettondagsafton.
Sen blev det utgång på mitt favorit ställe Invit.



Jag och Sanna.


Februari

Härliga februari kom, då skulle jag äntligen till Stockholm med min sambo och hans jobb. Det var då jag köpte mina två väskor och armbandet.
Så var vi till Blå Hallen där vi fick se Carola, EMD och Sarah Dawn Finer uppträda för oss. Riktigt härlig resa det var, kommer aldrig glömma den.



Hotellet Clarion Sign som vi bodde på.



När vi var till Blå hallen.



Innan vi skulle åka till Blå hallen.


Mars

Mars månad så är det ganska många i min släkt och folk i närheten som fyller år. Så man var i stort sett på kalas minst en gång i veckan.
Sen så hade jag min andra period praktik på Rabalder. Där fick jag göra allt det som jag tycker om att göra, sälja kläder hihi.



Mammas födelsedagstårta.



Jag.


April

Fick jag äntligen åka till Icehotel i Jukkasjärvi med klassen. Det är något som alla borde göra, för att se ishotellet med sina egna ögon är helt otroligt.



Så vackert, se ut som att man är i en helt annan värld.



Min favorit svit.



Är ute med sommarbilen.


Maj

Vi fick rätt så tidig sommar, och det var så härligt för det blev att vi grillade middagen ute för det mest för man vill bara vara ute och sommar festerna började.
Jag blev brunett, för jag tänkte att mitt hår ska nu få vila upp sej så det blir långt igen.



Cosmopolitan.



Jag som brunett.


Juni

Jag blir klar med min utbildning. Är då färdig som Ledare inom shoppingturism. Jag trivdes verkligen med utbildningen och lärde känna riktigt sköna människor, som jag än idag har kontakt med. Skulle helt klart kunna gå ett år till hihi.
Firade midsommarafton i fjällen.



Mina examens kläder.



Examensmiddagen som vi bjöd till mina föräldrar.



Hot shot.



Fjällen.

Som ni ser så hade jag det verkligen bra från januari till juni. Det är kul att få se några ögonblick från varje månad.
Ni får se min andra del imorgon. För nu ska det bli middag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder.

2011-01-10 @ 18:55:37
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Åh fina minnen <3

2011-01-12 @ 00:52:32
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0