Monday

Jag lever hihi. Det är först nu jag har tid att sitta framför datorn. Har jobbat sen åtta imorse till klockan sex. Så efter jobbet åkte jag och hämtade min vovve hos mina föräldrar. Sen har vi varit och hämta över 20st flyttkartonger. Så man kan säga att det har varit fullt upp idag. Men vi har hunnit med att se en film, det var skönt att få koppla av en stund och inte behöva tänka på något. För imorgon börjar ner packningen av hemmet.

Jag tror jag runda av här, är lite små trött. Hade problem att somna igår, så det känns som att jag har varit vaken hela natten hihi. Gillar verkligen inte såna nätter. Men snart ska det väl vara slut med sånt.
Sen så hade jag tänkte försöka stiga upp tidigt imorgon, så man får mycket gjort.
Men jag hoppas att NI ALLA har haft en bra dag idag! Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0