Musik



Idag har jag lyssnat en hel del på musik. Även när man tränar så är det mycket lättare att träna när man lyssnar på bra musik. Den här låten har gått varmt hos oss idag. Jag gillar när lugna låtar blir omgjorda till mer fart låtar. Fast det är klart att jag gillar orignal låten också.



Det här är en annan låt som jag älskar. Den har fått vara med på många fester. En kompis till mej fattar inte riktigt hur jag kan gilla den här versionen mot orignalt. Men jag tycker att den låter mycket bätter än orignalet.

Kommentarer
Postat av: maria

ja det är tur det finns andra pass o gå på haha =) kul att du gillar min header!=)...åhh dem låtarna är jättebra! bra träningslåtar som du säger!=) nu kollar vi på halv åtta hos mig! kram!

2011-01-19 @ 19:38:01
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Är det sant, men har du recenserat lumenel krämen och Nivean? För man ska jag göra det för att få fler erbjudanden gumman.

2011-01-19 @ 20:36:15
URL: http://Www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0