Nästa vecka!

Oj oj vad jag har en del saker att se fram emot till nästa vecka. Det är kul när man har en hel del inplanerad saker. Nästa fredag ska jag prova något som jag aldrig ha gjort. Jag kanske kommer gilla det eller så kommer jag hata det hihi. Det  som kommer hända får ni veta nästa vecka.

Jag har äntligen städat klart så det börjar bli dags för en dusch så man känner sej som en människa igen. Sen så händer det inte så mycket mer, men jag kommer vara dålig på att uppdatera bloggen idag. Så då vet ni det hihi.

Kommentarer
Postat av: maria

det ska bli spännande o höra vad det är du ska göra nästa fredag!=D blir ju jättenyfiken! hihi=D hoppas du haft en bra dag annars kram på dig!!!

2011-01-27 @ 19:13:19
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0