Tävling tävling hos Chicnina

Då är det dags för mej att ha min första tävling här på bloggen.

Det ni kan vinna är det här från Cliniderm.



Innehåller 6st hudvårdsprodukter för ditt ansikte!

♥ Active Protection Day Cream.
♥ Age Delay Serum.
♥ Ultra Soft Cleansing Milk.
♥ Barrier Rapair.
♥ Optimal Strenght Night Cream.
♥ Ideal Balance Skin Tonic.

För att vinna det här så måste ni svara på den här frågan

Hur många rengöringsprodukter har Cliniderm?
Svaret finns på Cliniderms sida.

Så ska ni även motivera varför JUST DU SKA VINNA!

Dom här två frågorna ska ni svara på, och ni ska kommentera ert svar på det här inlägget, men jag kommer inte godkänna kommentarerna förrän tävlingen är slut.

Tävlingen pågår till 23 januari klockan 23:59.
Glöm inte att skriva er mailadress, så jag sen kan kontakta vinnaren!

Lycka till!  

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad skoj med en tävling :)



Svar 1: 5 rengöringsprodukter finns det.



Svar 2: Efter en kämpig höst och vinter med en massa stress, känner jag att min hud skulle behöva en "rejäl boost" inför kommande vår och sommar. Väldigt nyfiken på dessa produkter.



Kram Nina.



2011-01-09 @ 11:43:27
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: johanna

Åå vad kul tävling, jag är absolut med :D



Svar: Cliniderm har 5 rengöringsprofukter :)



Jag vill vinna för att jag har väldigt torr hud & väldigt många exem. Så därför skulle det hjälpa min hud att må bättre med dom här proffsprodukterna :)



Nu håller jag tummarna & alla mina tår riktigt hårt :D



Ha det bra :)

2011-01-10 @ 17:14:50
URL: http://johannaspics.blogg.se/
Postat av: Gaby

Vad kul med en tävling, det är klart att man är med!



1. Det finns 5st rengöringsprodukter.



2. Har varit sjuk en längre tid,varav min hud farit mycket illa.Har provat en massa produkter utan resultat.Billiga som dyra.Därför är jag intresserad av att prova Cliniderm.Tänk om dan kan hjälpa mej.

2011-01-12 @ 12:41:59
Postat av: Sanna

5st produkter finns det! Och jag ska vinna för att jag klarade simulatortestet igårkväll, snart får jag börja flyga igen!!! Kram!

2011-01-18 @ 15:33:56
Postat av: Andrea

Svar: 5 för kvinnor, 2 för män



Jag vill väldigt gärna vara med och tävla. Min känsliga hy är ganska besvärlig, särskilt nu under vintertid, den är helt hopplös och det är verkligen inte roligt att se sig själv i spegeln. Jag har provat mig igenom tiotals produkter utan att ha lyckats att hitta rätt. Har dock hört mycket gott om Cliniderm och hade hoppats komma med i Buzzadors kampanj för att prova produkterna, men utan lycka. Därför hoppas jag att jag har turen på min sida istället och har möjligheten att ta del av kampanjen på detta vis :)

2011-01-22 @ 20:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0