My birthday plans!

Sitter här och surfar runt på nätet. Jag letar efter grejer som man skulle kunna göra när jag fyller 30 år. Det är ju länge kvar tills jag fyller år, men det känns ändå som att man skulle vilja ha lite koll på vad man ska hitta på. Det jag kan säga är att jag kommer mest troligt inte ha nån 30 års fest. Det var nog stressigt när jag hade min 29 års fest, och iår så blir det lugnt, för jag blir ju gammal hihi. Jag funderar på att man kanske tillomed lämna Luleå den dagen. Men tyvärr så fyller jag år på en torsdag.

Jag har allafall hittat lite saker som jag skulle vilja göra. Så man får se om det bli nån av dom.

♥ Åka till Piteå havsbad. Och ha en spa weekend och bo i deras lyxsvit.




I sin svit har man en egen bastu och bubbelbad i badrummet.

♥ Gå på en ost och vin provning på Hemmagastronomi.

♥ Gå på en matlagningskurs på Hemmagastronomi. För då kan man vara ett viss antal personer som får laga en god tre rätters middag tillsammans sen så äter man upp allt och får med sej receptet hem.
Se på deras hemsida Hemmagastronomi.
 
♥ Äta en god middag ute på Cook´s Krog.

Det här var lite saker som jag kan tänka mej att göra på min 30 års dag, får se vad som händer och jag tror även att den här listan kommer bli längre hihi.


Kommentarer
Postat av: gaby

Alla dina önskningar är bra,roliga upplevelser.

2011-01-26 @ 18:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0