Wednesday

Det blev ingen godmorgon inlägg idag, eftersom jag steg upp tio idag och åkte stort sett till mina föräldrar på en gång. Tänkte att det var dags att hälsa på dom sen vill min vovve träffa sin mormor och morfar hihi.

Idag ska jag ha min andra visning för lägenheten, får vi se om det blir nån napp, men jag tror att h*n kommer ta den. Så har jag även äntligen fått en offert för en flyttstädning, det var inte så dyrt. Så det kommer verkligen vara värt pengarna. Då behöver man bara städa den nya lägenheten. För i en flyttstädning så ingår allt, jag hatar att rensa i avlopp och det ingår i flyttstädning. För både jag och min sambo blir illamående att göra sånt hihi.

Så ser min onsdag ut, men jag kan även meddela att det känns bättre i mitt revben så det känns bra för i helgen ska jag jobba, så det är bara ta det lugnt dom dagarna som jag är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0