Godmorgon

Idag har man fått vakna upp till ett dåligt väder, men det är ändå varmt ute. Men jag tycker att det gör inte så mycket att det regnar, för det behövdes verkligen.
När det är sånt här väder så passar man på att städa, för vi ska få besök på torsdag.

Igår började jag rengöra fläkten, kan inte fatta hur den kunde vara så skitig. För vi har ju ändå bara bott här i 5 månader, men det är nog klart att den blir fort flottig och skitig. Så den ska jag hålla ett extra öga på, får nog rengöra den mycket oftare.

Jag har det ganska bra på min semester, men jag drömmer mycket konstiga drömmar på nätterna. Har drömt igen om min morfar, och det värsta är att jag drömmer om hans kista. Jag har nog fortfarande svårt att fatta att han är död. Jag tycker att åren går så fort för snart ligger man väl där själv. Jag ska bli mer duktig ta vara på alla dagar och så. Sen ska jag även sluta upp och bry mej om dom som är energitjuvar. För jag orkar verkligen inte umgås med dom. Än så länge går det bra, så det får gärna fortsätta så.

Det blev lite djupa tankar här på morgonen/dagen.
Ha en jätte bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0