Godmorgon

Vi hade en trevlig kväll igår, och maten blev jätte bra. Har bilder att visa från kvällen igår men det kommer upp senare idag.

Imorgon ska jag börja och jobba igen, så man kan säga att min semester är slut nu. Men det har varit riktigt skönt att få ha varit ledig i en vecka. Och man kan säga att jag har haft bra väder hela veckan.

Idag blir det att ta det lugnt och se på nån film, för lite söndagsmys måste man ha hihi. Men tyvärr har jag börjat få ont i halsen så jag hoppas att det kommer gå över snart.

Nu blir det frukost/lunch.
Ha en riktigt härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Fy då, hoppas att du känner dej bättre imorn.

Kam Nina.

2011-07-24 @ 20:56:03
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0