Fjällen

Det börjar bli dags att skriva om fjällen. Kan säga att vi hade det jätte bra, för vi hade så tur med vädret. Det var sol varje dag och så var det varmt. Men på kvällarna så blev det jobbigare och jobbigare eftersom det blev bara mer och mer mygg. Jag hatar mygg. Så nu ska jag bjuda på lite bildregn.



Vi eldade ute varje kväll.



Stugan eller huset som vi alltid bor i när vi är i fjällen.



Min lillgubbe med sin fina snusnäsduk.



Ladugården.




Tog det här kortet klockan 3 på natten.




Min sambo sitter i båten och fiskar.



Min pappa och min broder är ute och fiskar mitt i natten.



Rummet som jag och min sambo bodde i.



Jag älskar den här lampan. Den passar så bra där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0