Sunday

Jag trodde att jag skulle bli lång ledig hihi, men tji fick jag haha. Ska jobba imorgon, så det var synd att jag inte kunde följa med min vänner på en lunch imorgon. För vi hade bokat in det, men det får bli en annan gång istället. Jag hade även tänkt fota mej imorgon eftersom mitt körkort går ut i juli. Och snart är det ju juli. Dagarna går verkligen fort, för nu på onsdag sticker jag till fjällen.



Hit ska jag.

Så man har en hel del att fixa innan jag sticker till fjällen så jag får se hur jag ska planera in allt. Blir lite stressad.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det var synd du inte kunde hänga på! Men kanske kan stråla samman näsa vecka. Jag går ju bara hemma och jäser ändå:)



Hoppas det gick bra på jobbet.



Kram

2011-06-13 @ 16:24:08
Postat av: Nina

Underbart! Förstår att du längtar :)

Kram N.

2011-06-13 @ 20:06:10
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Nina

Till Linda! Jag tycker också att det var synd att jag inte kunde följa med. Så jag hoppas verkligen att vi kan ses nästa vecka! =) Kram

2011-06-13 @ 21:45:45
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0