Förändringar

En bild på mej från 2005.




En bild från idag 2011.

Så den översta bilden så är jag 24 år, och den nedersta är jag 29 år. Ja måste nog erkänna att det syns att jag har blivit äldre.

Jag har tänkt på en sak nu när jag håller på fixa till mej, så känner jag som att jag är 20 år igen och ska ut på krogen. Ser att jag har samma blick som jag hade då, så jag kunde inte låta bli att ta ett kort på mej idag för att se hur mycket har jag förändrats i ansiktet. Jag ser nog mer sliten ut nu haha. Men jag kan inte påstå att jag ser ut som att jag ska bli 30 år i år hihi.



Är inte klar med håret. Så nu ska jag börja med det.

Kommentarer
Postat av: Anna-Sofia

Äldre och äldre? Jag tycker du ser mycket gladare ut idag! Och inre glädje är något som man inte kan köpa för pengar.

2011-03-19 @ 08:14:34
URL: http://kanslaochannasofia.blogg.se/
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Du är så vacker Nina. Du var mörkare i håret på första bilden det var också så fint =) Kramis-

2011-03-19 @ 15:20:41
URL: http://Www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0